noud-en-jet.reismee.nl

We did it!!

Lieve luitjes!!

We hebben het gedaan!....Wat zou je denken..? Wat elke keer uitsetl van executie was vanwege slecht weer in Taupo & Wanaka moest er nu toch echt van komen.....

2 dagen geleden zijn we aangekomen in Queenstown en was het voor ons de laatste optie om 6te gaan skydiven...Na wat navraag besloten om het de doen, 12000 ft, 3,65 km hoogte...maar zijn we omgepraat voor 15000 ft, 4.52 km hoogte. We hadden geboekt voor dinsdag 8 februari om 12.30 uur. Die nacht wel redelijk geslapen en smorgens bijna niks tegen elkaar gezegd van de zenuwen.....Toen het tijd was om te gaan naar boekingskantoor (waar je verzamelt, formaliteiten ondertekend en naar de dropzone wordt gereden) kregen we tot 2 keer toe te horen dat het een half uur werd uitgesteld. De derde keer toen we terug kwamen kregen we te horen dat we waren afgelast, de wind was opgestoken. Balen...want je wil nu wel na al dat wachten. We hadden de keus om te verzetten naar die middag of naar de volgende dag. Wij naar de volgende ochtend verzet. Dat was een schot in de roos, want toen we vanmorgen wakker werden, strak blauwe lucht en bijna geen wind. We wilden nu wel...nu 2 nachten en een dag naartoe geleefd! Tuurlijk was er nog spanning...en bij Jet heel veel zenuwen. Eeenmaal bij de dropzone, werd ons verteld dat je werd geroepen als het tijd was. Er waren veel mensen om te skydiven en natuurlijk werden wij als laatsten geroepen. Inmiddels waren er al weer nieuwe mensen gearriveerd om te skydiven. Kregen een pak aan en aan onze instructor toegewezen. Jet aan Remo uit Zwitserland en Noud aan Ralph uit Zuid Afrika. Nog even een instructie hoe je uit het vliegtuig moet hangen...benen naast elkaar naar achter en handen aan je harnas. toe naar het vliegtuigje....opstijgen...spanning... op 12000ft gingen de eerste 3 eruit...wij naar 15000 ft...En toen was het tijd. Jet als eerste...bungelend uit het vliegtuigje lachen naar de camera en weg was ze.....Toen Noud....zelfde ritueel....En wat je dan voelt tijdens je 60 seconden vrije val is onbeschrijfelijk!!!....Gillen van blijdschap, zweven als super(wo)man, wangen klapperen van de wind...leuk doen voor de cameraman....uitzicht geweldig....en dan is het alweer voorbij .....gaat je Chute uit, draait nog een paar rondjes en maak je je klaar voor de landing! Die ging perfect!!

We zijn nog helemaal euforisch dat we dit hebben gedaan...het was echt geweldig en raden het iedereen aan! Er zijn picca's geplaast van dit avontuur

Dit wilden we even aan jullie kwijt...er volgt snel een verslag van wat we nog meer hebben uitgespookt tot nu toe!!

Noud en Jet

Reacties

Reacties

Olav

Respect!! Jetset hey! Echt lache om alles weer te lezen wat jullie daar doen. Krijg gelijk weer heimwee om terug te gaan!

Groetjes!

Agnes

Wauw wat gaaf zeg!!!! Lijkt me zoooo'n waanzinnige ervaring! Stoer hoor! Zie graag de film ervan! Nou op naar jullie volgende adventure!
xx

Astrid

Hello,

Klinkt geweldig.....toch maar mooi gedaan ! Alles wat jullie beschrijven is super. Geniet er nog even van want de tijd gaat ergggg snel :) xxx

zus

Wow wow wow! Mn maag draaide zich 4x om tijdens het lezen! Respect lieverds! Xxx

Marit

Gaaf zeg Jet en Noud, en wat is het mooi daar!!

Magda Lokker

Geweldig dat jullie dat gedaan hebben, ik voel de trillingen in mijn benen, als ik er aan denk.
Maurice heeft dat ook gedaan in Queenstown en toevellig werkte daar een achternicht van Wout.

Marina

Wowww! super man! ik krijg er kippenvel van!

Helma

Fantastisch.... mooie plaatjes, wat een waanzinnig gevoel moet dat geweest zijn. Teer er nog maar even op, want voordat je het weet sta je in de hollandse klei! Wat zullen Bart en Evert jaloers zijn als ze dit zien...umm ik eigenlijk ook. Blijf genieten.

Rianne

Heej Vakantiegangers,

Dat is echt dope! Have fun and see ya soon!

Kissis Rian en Thijs

frits

Goed gedaan , die ervaring kan niemand meer van je afnemen. Jullie hart stond natuurlijk wel even stil van...
gaaat hij open of niet maar dan is het ook fantastisch.
Prachtige foto"s . Goede reis verder met nog meer avonturen!
groet frits en nel

maris

Heeee echt zo gaaf.
Dat pakken ze jullie niet meer af.
Echt wow
Kusss

Andy en Daisy

Wow, dat jullie dit durven?. Nog veel plezier daar en tot snel xx Andy en Daisy

Kruimel

Vet hoor! Stelletje luckybirds!!

En dat smoeltje van Arnoud, goud waard!


X

Wendy en huib

Super cool!

Naatjuh!

Arggggggggggggggg!!!!!!!!!!! Whoesh!Dat was ook mijn ervaring van mijn leven, MAAR: nabij het Veerse meer... en volgens mij ietsiepietsie minder hoog... WOW de foto's echt fantastisc! En standje banana hahah so nice! Hoop dat jullie nog lang genieten! Dikke kus uit Rotterdam Zuid! XXX

Tries

Echte kicke!!!!!

Zou ik ook wel willen :D

Trots op jullie en vooral jou Jet, want je had behoorlijk twijfels van te voren..

Kan niet wachten op jullie volgende verhaal.

xxx

Patricia

Zo gaaf hoor. Ik zou het niet durven. Kus Patricia

margit

Ik sluit me aan bij alles wat al gezegd is, behalve bij die mensen die zeggen het ook wel eens te willen doen, die eer laat ik bij jullie.

Geniet nog van de mooie dagen die jullie te wachten staan.

Muriel

Trots trots trots!!!! Echt super tof dat je het hebt gedaan! Een nieuw hoogtepuntje van de reis : ) Dikke kus Muur PS: IKMISJESCHAT!!!!!!

Mark Gal

Haha, gaaf, gaaf!!! Leuk is het he? Ik kan eigenlijk ook niet wachten er weer eens uit te springen. Ga iig de komende tijd eens even checken of ik nog ergens kan gaan springen.
heb wel 1 plek gevonden hier in NZ waar je in een indoor kan springen. Kan ik iig even oefenen weer voor de vrije val!
Mooi dat jullie nu ook weten wat het is! Misschien ook de AFF cursus doen op Texel?
Groetjes Mark en ik heb echt zin in deze komende 2 maanden Nieuw Zeeland.

Erna en Gerard

Heel leuk om alle verhalen te lezen. Wij herkennen veel dingen die wij ook beleefd hebben in New Zealand. Wij zijn benieuwd wat jullie verder nog gaan doen? We blijven jullie volgen.

barbara

hallo luitjes, goh ik bewonder jullie om je moed, ik zou 7 kleuren en je weet wel....... Wat een gevoel om zo te zweven door de lucht en inderdaad de spanning gaat de shute op tijd open? Het is toch geweldig dat je dit samen kan meemaken, daar kan je je verdere leven op teren. Ik weet niet of er nog een volgend verslag van jullie komt want helaas voor jullie gaat de tijd nu wel opschieten. Ik zelf ga volgende week met vakantie naar Cappadocie, dat stond al een tijd op mijn to will/to do lijstje, en het gaat gebeuren. Ik vertrek op de 22e febr. voor 1 week, dus niet zo lang, maar lang genoeg om veel ervaringen op te doen. Mocht ik geen verslag meer van jullie lezen voor die tijd dan wens ik jullie nog heerlijke dagen een goede thuisvaart! liefs van de Oirschotse Muts!

Roy en Christel

Wat super leuk om jullie verhalen nog verder te volgen en wat super gaaf dat jullie uit het vliegtuig zijn gesprongen!! We hoorden alleen vandaag van een nieuwe aardbeving in Christchurch dus hopelijk gaat alles met jullie verder goed en kunnen jullie veilig doorvliegen naar jullie volgende bestemming, Fiji! Geniet er nog van, wij zijn echt jaloers op jullie dat jullie nog daar zijn en wij alweer in het koude Nederland zitten!! We gaan echt zo terug! Hier zullen wij uiteraard al wel de pannenkoekenmix klaar hebben staan voor wanneer jullie terug komen in Nederland! hahaha

Heel veel plezier nog!!

De koude Nederlandse groeten van ons!!

Roy en Christel

O zie nu dat het bericht van eerder al is, waarschijnlijk zijn jullie dus al door gevlogen, de tijd vliegt hier in Nederland! hahaha maar hopelijk is alles verder goed gegaan!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!