noud-en-jet.reismee.nl

eerst bericht uit BKK!!!

Lievevolgers!

Even in het kort een eerste bericht uit BKK!
Want een tegenslagen de afgelopen dagen. Onze start ging niet van een leien dakje :-(
Vlucht naar Londen vertraagd, daardoor vlucht naar Bangkok gemist, omgeboekt naar de volgende dag. Overnacht in Londen (wat goed te doen was) Vlucht overdag naar Bangkok, gaar aankomen omdat je niet geslapen hebt en dan blijkt dat je backpacks nog in Londen zijn.
Ja dan moet je rustig blijven, maarJet was diep teleurgesteld. Dat je je vlucht mist a la, daar was een mooie oplossing voor, maar je bagage niet hebben in ongelofelijk ROT. Wij diverse malen gebeld naar Bagage service...eerst zou onze bagabe via Qantas meekomen (dat was de originele vlucht naar BKK) Toen zou het met thai Airways meekomen(waar we naar waren omgeboekt) ook niet, toen waren ze onze bagage kwijt bij Britsch Airways op Londen...en dan ga je je doemscenario's in je hoofd halen....maargoed we zijn gister Noud zijn verjaardag gaan vieren met Chris en Marit (die ons heel leuk op stonden te wachten in BKK, ze waren speciaal om 5 uur opgestaan) en onze gestrande metgezel - Mark -die ook een trip around the world gaat doen, maar dan voor een heel jaar)
We hebben lekker bier en buckets (dat is cola met thaise wiskey en red bull) op En wat hebben we het erg gezellig gehad.

Laughing
Maar om 00.00 uur zijn af ge-'thai'd, we waren ontzettend gaar en wel bijna 36 uur op!

Vanmorgen waren we van plan om om 8.00 uur op te staan en naar het vligveld te gaan, maar we werden pas om 9.30 uur wakker. Toen heeft Jet gebeld naar bagage-service en kreeg ze te horen dat de backpacks aan boord zijn van een vlucht van Thai Airways en deze vanmiddag om 16.00 uur zou landen. Helaas hebben we besloten om niet naar Chang Mai te vliegen vanmiddag, want dan zou de bagage weer nagezonden moeten worden en zit je weer te wachten. Bovendien konden we de vlucht niet omboeken. Dus morgenavond nemen we de nachttrein naar Chang Mai en hebben daardoor vandaag een hele leuke dag gehad met Chris en Marit (die we gister overdag niet echt hadden vanwege het hele bagage gebeuren) We zijn naar het paleis geweest en naar de sleeping Buddah en hebben net heerlijk gegeten met zijn vieren bij een luxe thai, nog een keer voor Noud zijn verjaardag.Ook hebben ons eerste ritje in een Tuktuk gehad...echt super leuk!

Zometeen om 21.00 uur wordt als het goed is onze bagage bezorgd bij het hotel waar we gister hebben geslapen. We zijn inmiddelsverhuisd naar een geweldig hostel....ahum, 5,- per nacht en het lijkt op een gevagenis kamer, but who cares, we hebben onze backpacks en daar moet vanvond weer op gedronken worden....lang leve de buckets!!

Jullie horen snel meer!

Liefs en een dikke kus!

Noud en Jet

Marina

Wat een dramatisch begin! Ik hoop dat de rest van de reis wat soepeler verloopt....! Groeten aan iedereen daar en tot horens!!! Je mag vanavond het pakje wel openmaken hoor dan voel je je misschien gelijk wat beter... Hihi xxx

Patries

Hee wat een naar begin, hoop dat de rest van jullie reis als gesmeerd verloopt ! Leuk om zo steeds een verhaal te lezen, dan is het net alsof jullie nog dichtbij zijn xxxx

Kruimel

Klinkt als Kruimel goes Kenya. Vlucht vertraagd in Adam, te laat op Heathrow voor Nairobi.. Ikke dwalen op Heathrow op zoek naar hulp en mijn bagage :). De volgende dag de volgende vlucht.. Mooi dat ze wel een hotelovernachting regelen! Een slecht begin, t kan alleen maar beter! Zet m op. Tijd zat!

Enne ik dacht dat die buckets alleen in Koh Pha ngan waren! Hehe, wel uitkijken voor de zwarte gaten.

Liefs! G, K, T, M & G.

John

Shit zeg wat een naar begin van je reis! Dat je niet je eigen spullen hebt en daar op moet gaan wachten en dat regelen...

Hoop dat jullie een hele fijne reis hebben verder!

En Arnoud nog gefeliciteerd! (helemaal vergeten,sorry)

ona

Wat reizen betreft had het wel handig geweest alleen maar een kleine rugzak,maar een verschoninkje is toch wel handig. Jet ben je al aan de warmte gewend? Het zijn hier echt de donkere dagen voor Kerst. We hebben een kerstboom van 50 cm hoog, we gaan toch 2e kerstdag naar frankrijk, kan Tuur hem mee nemen. Kus Ona

mirjam en wim

Wat is dat balen als je bagage niet meekomt. Ik heb dat ook een keer meegemaakt niet leuk.
Hopelijk gaat het de rest van de reis beter. Veel plezier in de trein, ben benieuwd hoe dat bevalt.
Groetjes mirjam en wim

Pattykroot

Potver wat lees ik nu allemaal !!! Nou een slechte start maar weet zeker dat jullie dat kunnen omkeren naar alleen maar goeie en leuke dingen. Enn, de nachttrein naar Chang Mai vond ik geweldig om mee te maken. Dus hopen dat het jullie ook bevalt.

Hier alles oke, Yet het is wel stil naast me zonder al je schunige grapjes haha !

Ik kan je melden dat ik behoorlijk wat vlinders in mijn buik heb en dat is wederzijds, dus ik ben blij ! hihi :)

En ik woon nu sinds vandaag echt weer alleen. Hij heeft eindelijk de knoop doorgehakt.

Nou ben je weer op de hoogte skattie !

Miss you

Have Fun

Janneke

Hey daar aan de andere kant!
Wat ben ik blij om te horen dat jullie uiteindelijk de bagage hebben gekregen! Nu kan jullie reis echt beginnen!!!!!!! Nog bedankt voor de lieve kaart!
En blijf schrijven! Erg leuk. kusssssss

Nel

Lieve Jet en Noud,
Fijn dat jullie eindelijk de bagage hebben gekregen en naar 3 dagen schone kleding aan.
En nu in de nachttrein naar Chang Mai, en kan de reis eindelijk beginnen.
Vanmorgen een leuke foto ontvangen van Chris en zo te zien smaakte eten goed. Leuk dat jullie een aantal dagen met elkaar opgetrokken hebben.
Voor hun zit de reis erop en komen terug in de kerstsfeer.

Op naar het volgende reisverhaal, spannend hoor.

Kus en knuffels,el

barbara

lieve jet en noud,wat een ellende zeg,maar gelukkig dat het toch weer goedgekomen is. Waarschijnlijk zijn jullie nu in chang mai, wij ware daar vorig jaar, en vonden het er geweldig, wij hebben ons ook heerlijk laten masseren, het kost er allemaal geen drol he. Ik wens jullie veel reisplezier en geluk, en ben beniwued naar de volgende verhalen, liefs, ook namens andré barbara

Christine

Haaaai Jet en Noud,
wat leuk! Ik kreeg deze link van mijn moeder en ga het zeker volgen!
Heel veel plezier!!!
Liefs Christine