noud-en-jet.reismee.nl

Laatste dagen

Hallo allemaal,

Vanaf morgen 1 december is onze verbinding met het i-net afgesloten.... Vandaar nog een verhaal uit Nederland.

..leuk om toch nog een beetje van de Hollandse winter mee te krijgen, de sneeuw dan....!! Grappig om te bedenken dat we hier nog onze muts opzetten en handschoenen aanhebben terwijl we over 7 dagen onze korte broek aan hebben :-)

Jet is nog aan het werk tot en met donderdag. Morgen nog een etentje met haar collega's. Noud heeft afgelopen vrijdag zijn laatste werkdag gehad en houdt zich nu voornamelijk bezig met de huishoudelijke taken.....Zodat alles spik en span is voordat we NL verlaten.

Verder hebben we alles wel zo'n beetje geregeld en ligt bijna alles wat we willen meenemen klaar. Nu maar hopen dat alles in onze backpacks past.

Afgelopen weekend hebben we ons afscheidsfeestje gehouden en ook alvast Noud zijn verjaardag gevierd. Het was lekker druk, maar zo leuk!! Iedereen nog bedankt voor alle leuke kaartjes en cadeautjes. Ontzettend lief!

De komende dagen voor ons vertrek zijn we onze voorraad aan omtoveren tot de meest culinaire gerechten. Ingredienten worden gecombineerd en gemixt alsof het niks is en..... het smaakt ook nog ;-)

Zaterdag zullen we tijdens afscheidsdiner met onze ouders lekkere Hollandsche pot voorgeschoteld krijgen en wie weet worden er de komende dagen nog wel wat andere Hollandse lekkernijen verorberd! (denk aan: patatje bij Bram, broodje kroket, erwtensoep ....)

We hebben dus nog 6 dagen de tijd....

Dit was het voor nu......Ons volgende verhaal is waarschijnlijk vanuit Thailand!

We houden jullie op de hoogte!

Ciao Noud en Jet!

Kruimel

Wat?! Was het ook voor Noud zijn verjaardag... Oooooow hoe aso. Nou, jullie krijgen een 10-gangen etentje samen met onze poezen en hond bij terugkomst!! Dus hou vast een gaatje vrij.. Hehe.. voor hoever dat ook gaat.

Heel veel goede spanning ;) voor vertrek en zet m op voor het eerste stuk. En doe de groeten aan mijn mama in Chiang Mai :-P XXXX

Marja van der Meulen

Hejjj bijna-globetrotters !!
Harriët, ik weet niet wanneer je dit leest : maar ik heb je niet meer gesproken en hoor dat je vandaag al vrij bent. Nou meid... lekker genieten, veel zien en meemaken enz enz ! Ben ook erg benieuwd naar de foto's.En groetjes aan Arnoud. Doeiiii, Marja.

margit

He daar,

Ik wil jullie een geweldige reis toewensen, geniet, absorbeer, ontdek, neem veel foto's en hou je weblog goed bij, jullie externe geheugen, en vergeet vooral niet alles op je eigen harde schijf op te slaan.

Ik kijk uit naar jullie verhalen. groetjes aan Chris en Marit, goede kerstdagen aan het strand en een geweldige jaarwisseling met een hele mooie start van het nieuwe jaar.

Liefs Margit

Griet

Ok, we gingen dit weekend nog bellen. TE LAAT :-(
(heb het net nog geprobeerd)
Dan moeten we maar eens een weekendje regelen als jullie terug zijn.
Geniet er van !!!!
Dikke zoenen,
Bob, Griet, Levi en Len.

Patricia

Gister ben ik je helaas misgelopen, zo jammer maar aan de andere kant, afscheid is altijd zo moeilijk, nu hebben we donderdag lekker "luchtig" gedag kunnen zeggen...

Probeerde je vandaag te bellen maar logisch dat je niet te bereiken bent, je gaat zo meteen al naar Schiphol vermoed ik.

Lieffie, ik wens je nogmaals een hele mooie, veilige, gezonde en indrukwekkende reis!

Ga je missen...

xx

triesje

chris

Waar blijven jullie nou(d)?? Xxx

Tuur

Heeey Noudje, gefeliciteerd met je verjaardag gozer!!!! Kan je het lekker op Khao San Road vieren met een bucket!!!
Groetjes aan de Jetje, Chris en Marit!
Tuur

elvira

he scheet, ik ben je mis gelopen, ik wil jullie bij deze een super toffe reis toewensen, ik kijk uit naar het eerste verslag. Hele dikke knuffel El

Willy

Heey Yet en Noud,
Helaas heb ik jullie niet meer kunnen zien voor vertrek, maar vanuit het koude R'kerk nogmaal een hele goede, gezellige, veilige en super leuke tijd gewenst. Geniet (met backpacks gelukkig) van de rest van jullie reis!
Liefs Wil