noud-en-jet.reismee.nl

Het is weer zover! Nepal here we come!

hey peepz!!

Morgenochtend is het weer zover, we gaan weer op reis! Deze keer niet voor 3 maanden, maar voor een goede 3 weken! Nepal is onze bestemming!

Backpack weer van stal gehaald en net ingepakt! Helemaal klaar voor vertrek!

Wat zijn onze plannen in Nepal?

Natuurlijk het dak van de wereld bewonderen! Sowieso ook een trekking van meedere dagen! We gaan proberen eenpunt te bereiken rond de 4800 meter. Daarnaast nog raften, Pokhara bezoeken voor de roofvogel lodge, op zoek naar neushoorns en tijgersin Chitwan en cultuur snuiven in de koningsvallei! Een lekker programma dus voor 24 dagen. We hopen tussendoor nog wel ergens te relaxen hoor!

Wie weet kunnen we je op de hoogte houden tijdens de reis...en anders plaatsen we een reisverslag als we terug zijn!

Toedels Noud & Jet

Reacties

Reacties

Magda

Nou Jongelui, dit klinkt weer geweldig!!!!!! Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en kijken uit naar jullie verhalen en foto's.
Dikke zoen Oom Wout en Tante Magda.

christa

Have fun jongelui! XXX

barbara hofland

Nou zeg, mag ik niet mee? Jullie hebben ook niks aan je leven. Zonder dolle, geweldig dat jullie deze vakantie gaan doen, ik wens jullie een heel goede reis en een waanzinnige tijd in Nepal. Ik zal jullie volgen(via dit medium dan, dus wees maar niet bang dat ik ineens achter jullie sta, ha ha) liefs barbara

Annelies

Zooo het is weer zover,wat een SUPERREIS gaan jullie weer maken geweldig.
Nou een hele goeie vakantie,en....wij genieten op afstand mee.
Lieve groet oom Hjal,en Annelies.

Nathalie

WOUW!!!!!!!!!! Dat klinkt veel beter dan examenportfolio's nakijken en buiten regent het :). Ik denk aan jullie lieve schatjes! Veel plezier en geluk!

Maris

Ha lieverd
Maak er weer wat moois van.
En weer een hoop kiekjes maken he!!
Kan je weer albums maken hihi

Dikke kussss van Mors, Maris en een kus van Isa

Mareille

Ben wel een beetje jaloers als ik zo de foto's bekijk! Hier slaat de cv al weer aan! Heel veel plezier daar! Kuzzz van mar

Mareille

En een dikke knuffel van Beau!

Heleen IJsselstein

He hallo wat goed zeg,
jullie hebben de smaak ineens helemaal te pakken. Tijd niets gehoord en dan 'ineens' het bericht dat jullie weer op reis zijn. Prachtig. Ben gewoon jaloers.

Ik heb zelf nog een Lonely Planet in de kast staan van Nepal. Ook ik heb ooit het plan gehad, maar verder dan het dromen bij de reisgids is het helaas niet gekomen.

Voor jullie in ieder geval heel veel plezier, geniet er van en ik hoop jullie reis mee te kunnen volgen.

Lieve groeten, Heleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!